Hubungan Majikan - Pekerja

 1-9 (e) kerosakan mesin/sistem perakam waktu. (f) isu penggiliran waktu bekerja syif; (g) isu parkir kenderaan; (h) isu penyelenggaraan bangunan dan peralatan pejabat; dan (i) kerosakan mesin/sistem perakam waktu. 29.3 Sumber manusia (a) penyusunan semula organisasi; (b) kekosongan jawatan; (c) isu penyediaan latihan kepada warga baharu; (d) pusingan kerja dalaman di kalangan warga jabatan; (e) kursus dan latihan dalam perkhidmatan; dan (f) disiplin dan tindakan tatatertib. 29.4 Kebajikan (a) aktiviti sosial; (b) program sukan; (c) pewujudan tabung kebajikan di peringkat jabatan; dan (d) lantikan penyedia perkhidmatan taska di jabatan. 29.5 Inovasi dan produktiviti (a) penambahbaikan proses kerja; (b) pengurangan pembaziran dalam pengurusan pejabat; dan (c) pembudayaan teknologi digital dalam urusan kerja. 29.6 Lain-lain (a) cadangan pelaksanaan mesyuarat MBJ di luar kawasan pejabat; (b) pelancaran kempen peringkat jabatan seperti Kempen Gaya Hidup Sihat; dan (c) masalah lalu lintas.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy