Pentadbiran dan Pengurusan Pejabat

 2-3 Bil. Panduan Pengurusan Pejabat Peraturan Berkuat Kuasa iii. Surat Pekeliling Am Bil. 14 Tahun 1982 Pelaksanaan Pejabat Pelan Terbuka. 15. Per. 1.20 - Kebersihan Pejabat Surat Pekeliling Am Bil. 8 Tahun 1981 - Kebersihan Dan Keindahan Kawasan. 16. Per. 1.23 - Penyelarasan & Pemantauan Surat Pekeliling Am Bil. 5 Tahun 1993 - Peraturan-Peraturan Bagi Pegawai-Pegawai Persekutuan Yang Berkhidmat Di JabatanJabatan Di Bawah Pentadbiran Kerajaan Negeri. 17. Per. 1.24 - Program Kebajikan Ceraian PO.1.1.4 - Kebajikan Untuk Anggota Perkhidmatan Awam. Bahagian II: Pentadbiran Sumber Manusia 18. Per. 2.5 - Rekod Kehadiran i. Surat Pekeliling Am Bil. 11 Tahun 1981 - Sistem Penggunaan Kad Perakam Waktu Di Pejabat-Pejabat Kerajaan; dan ii. Surat Pekeliling Am Bil. 1 Tahun 2004 - Penggunaan Sistem Perakam Waktu Elektronik Di Agensi-Agensi Kerajaan. 19. Per. 2.7, 2.8 & 2.9 - Penilaian Prestasi Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 4 Tahun 2002, Lampiran A2 - Panduan Pelaksanaan Sistem Penilaian Prestasi Pegawai Perkhidmatan Awam Malaysia 20. Per. 2.11 (c) - Pelaksanaan Pusingan Kerja Ceraian UP.2.2.1 - Panduan Pertukaran Pegawai Awam

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy