SOALAN LAZIM HRMIS 2.0

SOALAN LAZIM VERSI 2.0 DISEMBER 2023 98 PENGURUSAN PRESTASI MyPERFORMANCE KOMPETENSI TINGKAH LAKU VERSI : 2.0 - DISEMBER 2023 SUMBER : MEJA BANTUAN DAN PEMILIK MODUL SOALAN UMUM NO SOALAN JAWAPAN 7 Mengapakah pentadbir tidak menerima notifikasi peti pesanan walaupun PYD berjaya menghantar ke pentadbir untuk permohonan penilaian semula? 1) Perkara ini berlaku kerana penetapan/selenggara unit organisasi di fungsi selenggara pasukan SKU agensi adalah tidak tepat (tidak termasuk unit organisasi di bawahnya). Pihak urusetia PPSM perlu membuat semakan semula rekod unit organisasi dan pasukan pentadbir SKU di fungsi berkenaan. 2) PYD yang telah berjaya menghantar permohonan penilaian semula kepada Pentadbir perlu mengemukakan aduan di https://spmb.jpa.gov.my untuk dibuat tindakan pengemaskinian peti pesanan. 3) Tindakan pembaikan sistem juga telah dibuat dengan memaparkan paparan mesej ‘Tiada maklumat Pentadbir SKU dijumpai’.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy