SOALAN LAZIM HRMIS 2.0

SOALAN LAZIM VERSI 2.0 DISEMBER 2023 187 PENTADBIRAN SISTEM PENYELENGGARAAN REKOD INTEGRASI VERSI : 2.0 – DISEMBER 2023 SUMBER : MEJA BANTUAN DAN PEMILIK MODUL SOALAN UMUM NO SOALAN JAWAPAN 4 Kenapa maklumat HRMIS saya di Sistem Bersepadu Bahagian Pengurusan hartanah (SBBPH) tidak tepat? Maklumat asas profil perkhidmatan yang dipaparkan di Sistem Bersepadu Bahagian Pengurusan hartanah (SBBPH) merupakan data yang ditarik daripada HRMIS secara integrasi. Berikut merupakan langkah yang perlu di lakukan: 1) Semak semula data asas profil perkhidmatan di dalam HRMIS bagi tujuan perbandingan data di Sistem SBBPH. 2) Sekiranya data di Sistem SBBPH tidak tepat, mohon klik hyperlink 'KLIK DI SINI' dalam tab Maklumat Perjawatan. 3) Sekiranya langkah 2 tidak berjaya, dimohon agar pemilik kompetensi merujuk kepada pihak BPH iaitu Pusat Panggilan BPH di talian 03 - 8091 8500, 03 - 8091 8836.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy