Prosedur Operasi Standard Pengurusan Kandungan Portal JPA

PROSEDUR OPERASI STANDARD PENGURUSAN KANDUNGAN PORTAL RASMI JPA 8  Maklumat perlu dalam format dokumen yang boleh dibaca seperti .pdf, .doc, .jpeg dan lainlain. 5. UKK menerima permohonan yang dihantar oleh Bahagian/ Unit.  Urus Setia menerima e-mel permohonan yang dihantar oleh Bahagian/ Unit. UKK 6. UKK menyemak maklumat yang diterima daripada Bahagian/ Unit.  Urus Setia membuat semakan daripada segi editorial sahaja seperti pembetulan ejaan, penggunaan format korporat JPA dan penggunaan grafik yang bersesuaian.  Urus Setia tidak akan membuat pindaan kepada maklumat kandungan yang disediakan oleh Bahagian/ Unit.  Maklumat yang tidak lengkap dan memerlukan pindaan akan diemelkan semula kepada Bahagian/ Unit. UKK 7. UKK menghantar maklumat yang telah disemak kepada Bahagian Digital dan Teknologi Maklumat (BDTM). Maklumat dihantar ke e-mel portalteam@jpa.gov.my dan salin kepada e-mel Ketua Komunikasi Korporat dan penyelaras Bahagian/ Unit. UKK 8. BDTM menerima maklumat yang dihantar oleh UKK. Pasukan teknikal portal menerima emel yang dihantar oleh UKK BDTM 9. BDTM melaksanakaan proses muat naik maklumat ke dalam Portal Rasmi JPA. Proses muat naik dilaksanakan ke dalam Portal Rasmi JPA. BDTM

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy