Prosedur Operasi Standard Pengurusan Kandungan Portal JPA

PROSEDUR OPERASI STANDARD PENGURUSAN KANDUNGAN PORTAL RASMI JPA 10 7.3. Menghapuskan Kandungan Bahagian/ Unit perlu menghantar e-mel permohonan menghapus atau menarik balik maklumat yang dipaparkan di dalam portal kepada urus setia di komunikasi@jpa.gov.my selepas mendapat persetujuan daripada Pengarah Bahagian/ Ketua Unit. 7.4. Pengecualian Khas Bagi Kandungan Memerlukan Pengemaskinian Segera Kandungan berikut boleh dimuat naik secara terus seperti maklumat berikut : a) Siaran Akhbar, Surat Edaran dan Pekeliling yang dikeluarkan atau ditandatangani sendiri oleh Pengarah, Ketua Jabatan atau peringkat yang lebih tinggi; b) Direktori kakitangan Bahagian / Unit; dan c) Lain-lain dokumen yang memerlukan tindakan segera. 8. RUJUKAN Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 2 Tahun 2015 - Pengurusan Laman Web Agensi Sektor Awam.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy