Laporan Tahunan JPA Tahun 2024
iv) Kajian Kepuasan Pelanggan Luaran JPA Kajian Kepuasan Pelanggan JPA dilaksanakan untuk mendapatkan pandangan dan maklum balas berkaitan perkhidmatan yang disediakan oleh JPA bagi menilai tahap kecekapan pengurusan perkhidmatan di samping menambahbaik kualiti perkhidmatan serta memperkasakan perkhidmatan awam pada tahap terbaik. Terdapat peningkatan peratusan pada tahun 2024 yang menjadikannya sebanyak 98.30% berbanding pada tahun-tahun sebelumnya iaitu 97.80% pada tahun 2023 dan 92.20% pada tahun 2021. Statistik peningkatannya adalah seperti berikut: Jadual 21: Kajian Kepuasan Pelanggan Luaran JPA bagi Tahun 2021-2024 TAHUN SKOR INDEKS 2021 91.33% 2022 92.20% 2023 97.80% 2024 98.30% Sumber : Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JPA Graf 8: Kajian Kepuasan Pelanggan Luaran JPA bagi Tahun 2021-2024 Sumber : Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JPA 91.33% 92.20% 97.80% 98.30% 2021 2022 2023 2024 Skor Indeks 040 Jabatan Perkhidmatan Awam
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy