Laporan Tahunan JPA Tahun 2024
PERKARA KADAR PENYELESAIAN JUMLAH TERIMA DALAM PROSES SELESAI Pengurusan Pelanggan 11,420 213 (1,87%) 11,207 (98.13%) Telefon 7,260 (63.57%) - 7,260 (100.00%) Kaunter JPA4U 3,114 (27.27%) 213 (6.48%) 2,901 (93.16%) Emel Kaunter JPA4U 1,046 (9.16%) - 1,046 (100.00%) Sumber : Unit Komunikasi Korporat ii) Perkhidmatan Kaunter JPA4U Kaunter JPA4U merupakan salah satu komponen penting dalam pengurusan perhubungan pelanggan. Selain menjadi rujukan, kaunter JPA4U turut menyediakan pelbagai urusan/perkhidmatan berkaitan persaraan pegawai awam. Bagi tahun 2024, sebanyak 11,420 urusan dijalankan seperti berikut: Carta 1: Pencapaian Piagam Pelanggan JPA Sumber : Unit Komunikasi Korporat 039 Laporan Tahunan 2024
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy