2-5 Bil. Panduan Pengurusan Pejabat Peraturan Berkuat Kuasa Jabatan Dengan Pelanggan Penyampaian Perkhidmatan Kerajaan Melalui Penurunan Kuasa Dan Perwakilan Kuasa. 28. Per. 4.3 - Piagam Pelanggan PKPA Bil. 1 Tahun 2008 - Panduan Pengurusan Perhubungan Pelanggan 29. Per. 4. 4 (c) - Sistem Pemulihan Perkhidmatan PKPA Bil. 1 Tahun 1994 Pelaksanaan Perkhidmatan Sistem Pemulihan Perkhidmatan 30. Per. 4.6 – Pengurusan Aduan Awam PKPA Bil. 1 Tahun 2009 - Penambahbaikan Proses Pengurusan Aduan Awam Bahagian V: Sistem Penyampaian Perkhidmatan 31. Per. 5.1 - Perkhidmatan Kaunter PKPA Bil. 10 Tahun 1991 - Panduan Mengenai Peningkatan Kualiti Perkhidmatan Kaunter. 32. Per. 5.2 - Perkhidmatan Telefon Berkualiti PKPA Bil. 1 Tahun 2008 - Panduan Pengurusan Perhubungan Pelanggan 33. Per. 5.3 & 5.4 - Sistem Dan Prosedur Kerja i. PKPA Bil. 4 Tahun 2018 – myPortfolio: Panduan Kerja Sektor Awam ii. PKPA Bil. 1 Tahun 2002 - Garis Panduan Semakan Semula Prosedur Dan Proses Kerja Di Agensi Kerajaan. 34. Per. 5.5 - 5.7 - Borang Permohonan, Lesen Dan Permit Dan Pungutan Hasil Surat Edaran KSN Bertarikh 24.4.2004 - Usaha-Usaha Meningkatkan Keberkesanan Sistem Penyampaian Perkhidmatan Kerajaan.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy