Pengurusan Psikologi

 7-26 3. PENILAIAN a) Laporan Ujian Psikometrik Pegawai cenderung mengalami masalah berkaitan minat, personaliti atau psikologi b) Penilaian atau Syor Ketua Jabatan / Aduan Pelanggan / Rakan Sekerja Pegawai mempunyai masalah dalam perhubungan interpersonal sama ada dengan pegawai atasan, penyelia, rakan sejawat, pegawai bawahan atau pelanggan Nota: Data adalah berdasaran Rekod semasa dari Bahagian Sumber Manusia / Pentadbiran Kementerian/ Jabatan/ Agensi. Sila kembalikan borang yang telah lengkap diisi ke alamat seperti dibawah; Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia Bahagian Pengurusan Psikologi Aras 3, Blok C3, Kompleks C Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan 62510 Putrajaya. Faks: 03-88810573/ 5246/ 5222 E-mel: dasar.bpps@jpa.gov.my BIL. INDIKATOR [PRA] BILANGAN PEGAWAI DIKENALPASTI (Dikumpulkan selewatlewatnya Mac pada tahun semasa) JUMLAH [POS] BILANGAN YANG MENJALANI INTERVENSI (untuk dikemaskini selewatlewatnya Disember pada tahun semasa) JUMLAH P&P PELAKSANA P&P PELAKSANA L P L P L P L P 2. PEMBANGUNAN & PENCEGAHAN a) Lantikan < 1 tahun 1-3 tahun Belum disahkan perkhidmatan (>3 tahun) b) Persaraan 5 tahun sebelum tahun persaraan c) Kehadiran (belum dikenakan hukuman tatatertib) Lewat hadir Ponteng kerja Tidak hadir betugas tanpa kebenaran (terma di bawah Perintah Am Bab G) d) Kenaikan Pangkat Dalam tempoh pemangkuan Tidak diperakukan e) Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Penerima APC bagi tahun sebelum f) Rekod Cuti Cuti Kecemasan (>3 hari sebulan) Cuti Sakit (>15 hari kelayakan cuti sakit swasta) Cuti rehat melebihi kelayakan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy