Panduan EKSA JPA EDISI 6

3.5.3 Kaunter Khidmat Pelanggan/Kaunter Perkhidmatan Teras (sambungan) 4. Melaksanakan usaha-usaha delighting the customer yang dapat memberi keselesaan dan memudahkan urusan pelanggan. 5. Memastikan kaunter mempunyai perhiasan berimej korporat (Rujuk ketetapan perhiasan di Perkara 3.2.9). 6. Mengamalkan perkhidmatan yang mesra pelanggan. Menyediakan: 1. Snek dan minuman. 2. Kemudahan seperti payung, kerusi roda dan sebagainya bagi yang memerlukan. 3. Surat khabar dan bahan bacaan menarik. 4. Stesen pengecasan alat elektronik mudah alih. Contoh amalan delighting the customer Kaunter Perkhidmatan Teras Kaunter Cawangan Sumber Manusia JPA 57 PANDUAN PELAKSANAAN EKSA JPA EDISI KE-6

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy