Panduan EKSA JPA EDISI 6

3.5.2 Kaunter Khidmat Pelanggan/Kaunter Perkhidmatan Teras 1. Memastikan persekitaran kaunter sentiasa bersih, kemas dan tersusun. 2. Memastikan peralatan dan kemudahan yang disediakan sentiasa berkeadaan baik dan boleh digunakan dengan selamat. 3. Memastikan borang-borang yang berkaitan disusun dengan teratur dan dilabelkan. 56 Kaunter Khidmat Pelanggan JPA adalah kaunter di Lobi Blok C2. Kaunter Perkhidmatan Teras adalah kaunter perkhidmatan di Bahagian-bahagian JPA. Tahukah anda apakah perbezaan antara Kaunter Khidmat Pelanggan dengan Kaunter Perkhidmatan Teras? Kaunter Khidmat Pelanggan JPA Keperluan Kaunter 1. Sistem maklum balas pelanggan. 2. Borang-borang berkaitan. 3. Info mengenai agensi/piagam pelanggan. 4. Maklumat kadar bayaran (sekiranya ada). 5. Carta aliran perkhidmatan yang berkaitan. 6. Brosur/bahan bacaan berkaitan. PANDUAN PELAKSANAAN EKSA JPA EDISI KE-6

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy