Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

Dialog Penyerahan Dokumen di "Kaunter Serahan" PERKHIDMATAN KAUNTER 6 Serah dokumen dan mohon ‘tetamu’ untuk semak semua butiran 8 Ucap terima kasih 7 9 Tutup urusan dengan ucapan hospitaliti Tanya jika ‘tetamu’ ada soalan lanjutan “Terima kasih Tuan Ahmad” “Kami doakan kesejahteraan tuan...” “Tuan Ahmad, ini dokumen yang telah diperbaharui ya. Mohon semak semua butiran di muka surat hadapan. Jika ada kesilapan, beritahu saya ya” “Ada perkara lain yang boleh saya bantu” “Selamat melancong tuan. Semoga selamat sampai ke destinasi...” “Semoga kita berjumpa lagi tuan. Assalamualaikum.” 82 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy