Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

1 ‘Tetamu’ datang ke Kaunter Serahan "Assalamualaikum / Salam sejahtera tuan, saya Athirah Saharudin. Boleh saya bantu?" 2 ‘Tetamu’ memaklumkan tujuan untuk mengambil dokumen 3 Mohon ‘tetamu’ memberikan dokumen pengenalan 4 Sahkan dokumen ‘tetamu’ 5 Mohon ‘tetamu’ menunggu sebentar Dialog Penyerahan Dokumen di "Kaunter Serahan" Situasi semasa bertugas di "Kaunter Serahan" dokumen dan ‘tetamu’ datang untuk mengambil dokumen yang telah siap diproses. PERKHIDMATAN KAUNTER “Tuan Ahmad bin Ali, ya!” “Sebentar Tuan Ahmad….” “Baik. Boleh saya dapatkan slip, no.giliran dan Mykad tuan untuk tujuan pengesahan. Terima kasih." “Tuan Ahmad Ali” 81 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy