Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

5 Sahkan jumlah wang tunai yang diterima 7 6 Maklumkan jangkaan waktu dokumen yang telah siap boleh diambil dan dokumen iringan yang perlu dibawa (sekiranya ada) PERKHIDMATAN KAUNTER Dialog Menerima Pembayaran di "Kaunter Pembayaran" Situasi anda mengurus pembayaran untuk dokumen yang telah siap. Maklumkan jangkaan waktu yang lebih spesifik dan dokumen iringan yang diperlukan “Tuan berikan saya RM200 ya! Terima kasih” “Dalam masa satu jam, dokumen baharu tuan akan siap. Tuan boleh datang mengambil dokumen tersebut di Kaunter Serahan.” ''Tuan boleh datang semula selepas satu jam dan jangan lupa bawa MyKad dan nombor giliran di Kaunter Serahan.'' 78 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy