Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

1 Mohon ‘tetamu’ untuk menunggu sebentar 3 Petugas kaunter serah dokumen yang telah selesai diproses kepada ‘tetamu’ dengan kedua belah tangan dan dokumen tersebut menghadap ‘tetamu’ 2 Mohon ‘tetamu’ untuk menyemak dokumen tersebut Dialog Penyerahan Dokumen di "Kaunter Permohonan" Situasi semasa petugas kaunter yang telah menyelesaikan proses permohonan dan ingin menyerahkan dokumen yang telah siap. “Tuan Ahmad, mohon tunggu sebentar ya” PERKHIDMATAN KAUNTER “Tuan Ahmad, ini lesen memandu yang telah diperbaharui…” “Tuan Ahmad, mohon semak semula butir-butir yang ada di dalam lesen yang telah diperbaharui ini ya....” 74 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy