Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

1 3 2 Dialog Memproses Permohonan Situasi ketika bertugas di kaunter permohonan dan perlu melayani 'tetamu' yang hadir ke kaunter PERKHIDMATAN KAUNTER Tunjukkan arah kaunter pembayaran menggunakan tapak tangan Maklumkan bahawa proses permohonan telah disempurnakan. Pandang mata, Angguk, Senyum dan Sapa (PASS) Maklumkan proses dan tindakan yang seterusnya. “Tuan Ahmad, proses permohonan tuan telah selesai...” Terima kasih kerana menunggu. “Tuan Ahmad ini dokumen baharu yang telah selesai diproses, terima kasih kerana menunggu...” “Tuan untuk proses seterusnya sila ke kaunter pembayaran sebelah kanan ini ya...” Terima kasih tuan. “Kaunter Bayaran ialah Kaunter No 3 ya tuan..” 68 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy