Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

“... JPA sebagai ‘PENERAJU PEMBAHARUAN, PENGGERAK PERUBAHAN’ pengurusan dan pembangunan sumber manusia perkhidmatan awam telah menggerakkan agenda reformasi untuk membangunkan kepimpinan yang ‘ agile’ dan ‘ holacracy’, modal insan yang ‘ mobile’, ‘ multi-tasking’, ‘ multi-talented’ dan kreatif, organisasi yang digital, ‘hybrid’ dan kendiri, budaya kerja yang berfokuskan pelanggan, fleksibel, berinovasi dan terbuka serta penyampaian perkhidmatan yang berintegriti dan profesional. Melalui kerangka agenda reformasi ini diharapkan perkhidmatan awam akan menjadi sebuah entiti yang bersatu dan boleh dipercayai untuk menyampai dan menzahirkan agenda nasional Kerajaan. “ TAN SRI MOHD KHAIRUL ADIB ABD RAHMAN Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam www.jpa.gov.my 5

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy