Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

Memproses Permohonan Situasi ketika bertugas di kaunter permohonan dan perlu melayani 'tetamu' yang hadir ke kaunter 6 5 4 3 2 1 Maklum bahawa proses permohonan telah disempurnakan. Pandang mata, Angguk, Senyum dan Sapa (PASS). Maklum kepada 'tetamu' proses dan tindakan yang seterusnya. Tunjuk arah kaunter pembayaran menggunakan tapak tangan anda menunjukkan arah. Ucap kata-kata hospitaliti sebagai ucapan penutup anda. Mohon ‘tetamu’ berikan penilaian perkhidmatan melalui peranti ‘e-rating’. Tanya ‘tetamu’ jika terdapat sebarang soalan lanjutan. PERKHIDMATAN KAUNTER 67 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy