Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

SELEPAS PERKHIDMATAN Di mana? Terima Kasih Berpuas Hati Menikmati Faedah Kad Pesara Kongsi Pengalaman Apa? Terima Kad Pesara Layanan Mesra Lokasi Strategik Servis Pantas Menerima kad pesara dan diberikan penerangan ringkas mengenai faedah yang boleh diterima Sambutan mesra penyambut tetamu & petugas kaunter Lokasi kaunter yang berhampiran tempat letak kereta Masa menunggu singkat & servis di kaunter pantas KEPUASAN PELANGGAN SEMASA PERKHIDMATAN Terima Kasih Terima Kad Pesara Layanan Mesra Servis Pantas Lokasi Strategik PENGALAMAN PELANGGAN Berpuas Hati Kongsi Pengalaman Menikmati Faedah Kad Pesara Pelanggan berpuas hati dengan layanan dan servis yang diterima dan pulang dengan perasaan gembira • Sistem Nombor Giliran • Bantuan Teknologi Maklumat dan • 8 Ciri-Ciri Kecemerlangan Petugas Barisan Hadapan • Persekitaran Kaunter yang Kondusif • Emosi Pelanggan • Keseluruhan Ekosistem Berkaitan • Aktiviti di Titik Pertemuan ? Komunikasi QMS) ( Senario Permohonan Kad Pesara Senario Permohonan Kad Pesara Keseronokan dan kepuasan bekerja SEM PER 2 SEL PER 3 Queue Management SystemMemanfaatkan keistimewaan/kelayakan dalam tempoh persaraan 27 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy