26 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan 1 Pengalaman Sebelum 2 Pengalaman Semasa 3 Pengalaman Selepas EKSPEKTASI PELANGGAN SEBELUM PERKHIDMATAN Di mana? Siapa? Bila? Bagaimana? Apa? ? Bagaimana? Apa? Di mana? Siapa? Bila? PETA PENGALAMAN PELANGGAN (CUSTOMER JOURNEY MAP) Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) mengambil kira peta pengalaman pelanggan yang menyeluruh merangkumi: Bagaimana hendak memohon kad pesara? Apakah dokumen/borang yang perlu disediakan? Di manakah lokasi kaunter pesara? Di manakah kawasan meletak kenderaan? Bila masa kaunter beroperasi? Bila kad berkenaan boleh siap? Siapakah yang akan membantu apabila tiba di kaunter? Siapakah pegawai yang akan memproses permohonan? SEB PE 1 Senario Permohonan Kad Pesara
RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy