Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

Bank Simpanan Nasional Bank Simpanan Nasional (BSN) telah menjalankan transformasi bukan sahaja secara penjenamaan semula, tetapi juga dalam pengukuhan produk mereka. Amalan terbaik dari Bank Simpanan Nasional: BSN telah memperkenalkan Mesin Juruwang Maya (Virtual Teller Machine - VTM) yang bertujuan untuk membolehkan cawangan-cawangannya saling membantu sewaktu berlakunya kesesakan pelanggan. Mesin Juruwang Maya membolehkan pelanggan dilayan menerusi sidang video dan dengan ini mengurangkan waktu menunggu dan meningkatkan tahap kepuasan pelanggan. Saluran Penyampaian yang Pelbagai 1. Penjenamaan semula BSN merangkumi penampilan imej korporat yang lebih bersemangat dan menarik. 2. Penjenamaan Korporat BSN Virtual Teller Machine 22 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy