Buku Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan (PLPP) Sektor Awam

SENARAI PEKELILING, SURAT ARAHAN BERKAITAN DENGAN PENGURUSAN PELANGGAN Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 1 Tahun 1991: Panduan Meningkatkan Kualiti Layanan Urusan Melalui Telefon Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 10 Tahun 1991: Panduan Mengenai Peningkatan Kualiti Perkhidmatan Kaunter Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 3 Tahun 1993: Panduan Mengenai Piagam Pelanggan Surat Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 1 Tahun 1994: Panduan Pelaksanaan Sistem Pemulihan Perkhidmatan Surat Arahan Ketua Setiausaha Negara bertarikh 8 Oktober 2001: Program Hari Bertemu Pelanggan Surat Arahan Ketua Setiausaha Negara bertarikh 24 April 2004: Usaha-Usaha Meningkatkan Keberkesanan Sistem Penyampaian Perkhidmatan Kerajaan Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bil. 1 Tahun 2005: Garis Panduan Bagi Mewujudkan Pejabat Perkhidmatan Pelanggan di Agensi Kerajaan Surat Arahan Ketua Pengarah MAMPU bertarikh 9 Julai 2007: Langkah-Langkah Meningkatkan Keberkesanan Sistem Penyampaian Perkhidmatan Kerajaan Menerusi Pemantapan Pengurusan dan Pengendalian Perkhidmatan Helpdesk Unit Khidmat Pelanggan Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam Bilangan 1 Tahun 2008: Panduan Pengurusan Perhubungan Pelanggan Surat Pekeliling Ketua Setiausaha Negara bertarikh 1 Disember 2020: Penambahbaikan Kepada Pengurusan Perhubungan Pelanggan Sektor Awam 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Panduan Layanan Perkhidmatan Pelanggan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc1NDAy